längsta dagen ever!

Bööööh!
Längsta dagen i mitt liv tror jag :/ Dö trött!


Åkte till råslätt, fick reda på att bovärden var sjuk, städade färdigt lägenheten, gick till områdeskontoret för att lämna nycklarna, de hade lunchstängt, fick vänta, lämnade nycklarna, åkte till österängen och bar upp massa kartonger, köpte en korv, stressade till jobbet, fick reda på att jag skulle jobba med en vikarie som bara hade gått brevid tidigare, blev nojig, började jobba, jobbade, jobbade, jobbade, jobbade, jobbade, gick hem utan jackan som jag hade glömt, frös som en påfågel på island, kom hem, duschade och ligger nu i sängen.
Hon jag jobbade med var dock väldigt duktig så henne kan jag nog tänka mig att jobba med igen.


By tha way,
kan det inte bli bad varmt nu :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0