Mycket kakor i luften

Jag tror att alla i hela världen just nu tror att man kan äta kakan och ha den kvar.
Men det funkar inte så, man måste bestämma sig ifall man vill äta den eller spara den och ha den kvar.


Men men, jag vet var jag står, vad jag vill iaf, tur att nån gör det, haha. Jag äter kakan och ber bagaren baka en ny till mig när den gamla är slut.. Visst det blir aldrig samma kaka, men det duger fint ändå.
Tur att jag vet vad jag menar med mina kakor iaf, tror inte att någon annan har en aning, hihi. Hemlis! Fniss..

Nä, nu är jag trött och har tänkt att somna till en ny favvis serie. Imorgon blir det jobb 7-16 på ekhagen och sen kanske en sväng till Sissi.


Me love you!

Nattinatt folk!







Fan, tänker på dig alldeless för ofta fortfarade!


Kommentarer
Sissi

<3

2011-05-16 @ 22:05:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0