1 november 2011

Det var konstigt att skriva.. 1 November alltså..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Igår formaterade vi om min dator, den var rätt full med virus kan jag tänka mig eftersom den påstod att jag på nån timme inte hade något minne kvar över huvudtaget. Så det känns rätt bra :) Nu ska man bara lyckas få tillbaka alla program som man inte riktigt tänker på att man har även om man jämt använder dom.
Men vi har nog kommit fram till att vi borde inverstera i en ny laptop, den jag har är ju inte super bra eftersom det är typ 3 gången den pajar sedan jag köpte den för 1,5 år sen.

Idag blir det jobb 14-21, med syster. KÄnns gött, vi jobbar faktiskt riktigt bra tillsammans. Det bara blir bra jämt typ.

Jo förresten igår var jag på a6 en sväng efter sjukan. Jag hittade ett par vinterskor!! Och dom var varmfodrade också, jätte fina!! :D Sen hittade jag också en duk till vardagsrummsbordet, en stickad tröja och lite annat smått och gott. Himla bra ju. Men oj, vad jag inte hade råd egentligen.

Jag hittade en bild förresten, från förra årets halloweenfest som var hos Pierre och Angelica tror jag. Jag Eda och nån läskig clown, kan inte riktigt komma ihåg eller räkna ut vem det är :P


Men nu ska jag väl hitta på nåt att göra, kolla frysen och se vad man kan äta idag kanske. Måste få i mig nåt innan jag börjar jobba iaf.
Ha det kalasbra folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0