10 November 2011

Godmorgon folk!
Jag vet i fan vad som har flugit i min kära katt Zeké. Nåt är det. Varenda jävla morgon vaknar vi av att han leker eller nåt med persiennerna. Så sjukt irriterande. Just nu känner jag mer än vanligt för att flytta till en tvåa då vi kan stänga ute monsterna på morgonen. Suck!
Men men nu är jag uppe iaf och kaffet håller på att intas vilket betyder att huvudvärken håller på att försvinna. Galet skönt.

Sen jobbar jag kväll ikväll, sista schemalagda kvällen på Skeppet. Det känns lite faktiskt. Sen på fredag blir det första dagen på Rosendala, vilket kommer bli sjukt spännande att testa något nytt. 7-14 måndag-fredag. Sjukt gött schema dock :)

Monstret själv ;) Han är ju rättså söt faktiskt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0