22 November 2011

Nu sitter jag i den sköna soffan på jobbet. Det känns som det är dom enda gångerna jag bloggar nu för tiden.

Igår blev det tyvärr inget Sissi efter jobbet :/ saknar min lilla filur <3
Men det blev däremot en tripp till eko med syster och det blev nån match FIFA. Men annars så gjorde jag inte så mycket igår, började kolla på serien Grimm. Inte det bästa jag sett men i brist på bröd äter man ju limpa så det får funka nu fram till januari då vampire diaries börjar igen.

Jag gick ju min fina varma mysiga hemstickade mössa av syster med. Jag blir himla imponerad faktiskt ;)

I eftermiddag bär jag kommer hem ska jag fixa lite med adventsprylarna, kolla så dom funkar och så. Sen kan det ju hända att jag tjuvstartar lite med tändnigen :) det är ju faktiskt ganska mysigt.

Men nu ska jag lyssna på Betnér på Bandit.
Over and out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0