27 November 2011

Som sagt, första advent idag. Jag var lite bitter till en början med dagen har bara blivit bätte och blev tillslut riktigt bra tills det sög lite men det ordnar nog upp sig ändå.

Vi kom in till stan.. liiite för tidigt. Inte viste jag att julmarknaden öppnade kl 14. Så vi åkte en sväng till eurostop och Magasin Outlet och sen vidare till a6 där vi åt lite lunch.
Tillslut kom vi ner till julmarknaden, men jag kan ju erkänna att det kanske inte kändes riktigt som att det var julmarknad, det var lite tomtar som delade ut pepparkakor och affärerna spelade julmusik, men bättre än så blev det inte. Men det är ju alltid mysigt att gå runt med älsklingen vare sig det är regn, sol eller snö.

Nu sitter vi i soffan, jag med datorn och mat på spisen och petter med nån fotbollsmatch. 1-1 står det tydligen. Såå spännande, haha.

Men nu ska jag kolla lite grejs och sen blir det maat :)

Hoppas ni har haft en kalasbra första advent, det har jag trots regn och blåst :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0