5 November 2011

Waaah, jag sitter här halvpåklädd och söker hårfärg.
Jag måste verkligen göra nåt med mitt hår nu nu nu!! Jag menar nu ska jag ju låta mitt hår växa ut för jag har inte råd att gå till frissan igen, de kostar ju massor av pengar :/ Så jag tänkte en lite bytta med hårfärg kan ju göra nåt iaf.
Men frågan är vad, suck. Tro det eller ej, jag börjar bli trött på rött. Jag är sjukt sugen på blont igen, men vettifan, nu när håret har blivit normalt igen :/
Om jag känner mig själv rätt så kommer det ju bli rött. Jag kommer gå runt och likna Miranda i SITC, men va fan. Jag är snyggare än vad hon är ändå.


Idag annars, sjukt sköntatt sova till jag vaknade. Även om det var klockan 8:a.
Så nu ska jag dricka upp mitt kaffe, göra mig iordning för en tur till a6. Måste få tag i en födelsedagspresent till Alice och sen blir det nog en tur förbi bolaget också :)


och med Petters profilbild på fb säger jag hej då!

fråga mig inte varför han valt just den..?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0