1 Oktober 2011

Förra året så kom första snön om typ 10 dagar om jag inte minns fel och igår var det 20 grader varmt och strålande sol, knepigt.. Men jag är ju den som längtar efter snön nu. Gillar inte det här mellantinget så man inte alls vet vad man ska ha på sig.

Idag blir det jobb 12-21 och imorgon antagligen lika så och sen jobbar jag fram till och med tisdag. Det känns lite tungt faktiskt, speciellt så tungt som det är på jobbet just nu. Men men, jobbar med bra kollegor så det löser sig nog hoppas jag.

Annars så har det varit ett par omtumlande dagar, men jag har världens bästaste sambo, älskling och pojkvän som gör livet lättare <3 Tack baby att du finns!


Men nu, kaffe och cigg och sen göra sig iordning för jobb jobb..

Försöker hålla balansen på en väldigt gungig båt på Medelhavet, inte det lättaste kan jag säg :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0