11 Oktober 2011


Igår var det en lång dag. Redan klockan halv 10 var jag och baby iväg på äventyr. Inte dåligt det, inte för att vara vi iaf och speciellt inte när vi båda ska jobba på kvällen. Men jag insåg ju att man faktiskt hinner med endel innan man jobbar kväll om man bara går upp.

Det kan jag säga inte var något som helst alternativ idag. Sjukt trött! Jag tror jag har trillat in i någon slags höstdepression, jag är trött trött trött och gnällig. Vill och känner inte för att göra något alls. Helst skulle jag vilja bomma igen ytterdörren så ingen varken kommer in eller ut.
Dålig dag..? Ja, ta det inte så allvarligt.

Ikväll är det jobb igen, underbar att jag jobbar med en huskybo så jag får skjutts hem istället för att stå och vänta på bussen en halvtimme.

Vad ska jag skriva mer för att muntra upp er med ett glatt rosablommigt inlägg..? Hm..
Jo vi var uppe på a6 igår och jag letade skor, som ni vet måste jag ha ett par nyha innan jag fryser ihjäl. Jag hittade inga, nada, noll. Det finns inga skor som jag vill ha. AAH!

Nä nu ska jag terrorisera min sambo i badet, hoppas han blir glad.




Kommentarer
Sofia - Tävlingar på gång!

Hoppas du får en trevlig helg :)

/ http://smnmode.blogg.se



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0