18 oktober 2011

Jag överlevde!!
P-Staven alltså. Och det gjorde knapt ont alls :) det spännde lite och var väldigt obehagligt bara. Jag var dock helt svimfärdig när jag skulle sätta mig upp efter att dom hade satt i den för att jag hade spänt mig så mycket :P Men som sagt jag överlevde. Nu behöver jag bara noja för att ta ut den när jag väl ska göra det, haha.



Annars så var det en bra och sjukt lugn kväll på jobbet igår. För lugn nästan om man får säga så. Var klara med allt för tidigt så vi bara satt och väntade på att få gå hem.

Idag blir det jobb mellan 12-16, lite extra för atttyp all personal ska på nåt möte. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på.. Städa lite kanske, det är ju också kul..`?


Det har varit lite bildlöst i bloggen det senaste, så jag slänger in lite "good oldtimes-bilder"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0