24 Oktober 2011

2 månader kvar till julafton :) Nedräkningen har börjat och nu saknas bara snön..


Idag vaknade jag med jätte huvudvärk och täppt näsa, inte alls okej tyckte jag men känner nu att det börjar ordna till sig igen. Att lite kaffe och en treo kan göra så mycket.

Helgen har varit helt underbar!!
I fredags jobbade jag fram till klockan 13 och sen åkte jag hem, städade lite innan Syster+barn och farsan kom hit. Sen kom Petter hem och vi åkte ut till Sonatorp och var där till lördag. Underbar kväll med mycket skratt, cider och kräftor. Alltid lika skönt att komma från stan ut till den tysta mörka skogen.

kanske inte den bästa bilden, men det är en bild iaf :P


I lördags kom vid hem vid 16 helt slut både jag och Petter, så vi sov nån timme innan vi började göra iordning oss för fest.
Fest hos Mange med massa underbara människor, sjukt bra kväll. blev dock lite mycket alkohol för ovanlighetensskull så det var tur att jag hade mannen med mig som fick hem mig hel, haha.

Och igår var bakisdag nr 1, kalasbakis verkligen. En sån där morgon man kväppt ens vill leva typ, men det var de värt.


Nu ska jag väl börja göra mig iording för att åka till jobbet, jobbar med syster ikväll så det blir nog en lugn och skön kväll eller ja jag hoppas på det iaf. 

Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag :)


Kommentarer
Jacqueline

Ja nu är det inte långt kvar tills det att det är jul :) Trevlig tisdag!

2011-10-25 @ 09:54:12
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0