31 Oktober 2011

Imorgon är det november, känns sjukt. Det är liksom inte väder för det (ingen snö!!!)

Idag ska jag upp till ryhov, eller snart måste jag göra mig iordning för att ta mig upp till Ryhov. Inget särskiljt men men.

Annars vet jag inte så mycket, ska laga nåt riktigt gott till middag idag. Jag har verkligen ätit sjukt dåligt hela helgen så det är nog dags att äta nån riktig mat.

Helgen har varit lång, längsta helgen någonsin. Även fast jag försökte sysselsätta mig. jag var på IKEA med Kristian i lördags efter jobbet, köpte klite nytt fint till lägenheten att överraska Petter med. Tur att han blev nöjd, vore rättså jobbigt annars. Men det är dock väldigt skönt att ha honom hemma igen <3

Nu ska jag nog göra mig iording lite, känns som att det börjar bli dags.
Ha en kalas måndag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0