6 Oktober 2011

Asså nu blir jag lite sur! Jag har banne mig inte beställt något regn idag. Jag har inga skor för det och jag vill inte gå runt och vara dyngsur om fötterna. Suck! Fan!

Ikväll blir det jobb, känner vaken si eller så för det, bara att göra, det tillhör väl antar jag. Liksom imorgon men sen har jag helg. Underbart!
Sen har jag två riktiga glidarveckor vad det ser som nu, knepigt, jag måste kolla på det. Jag blev trots allt lovad ett heltidsvik och det blir det verklige inte.

En annan sak jag blir lite arg/bitter/galen på är att spotify är hel skumt just nu. Jag loggar in på petters men det vill de tydligen inte eftersom det atomatiskt loggar ut petters och loggar in på min igen. VARFÖR!!
(tanke: oj va det regnar!!)







men nu ska jag göra mig iordning lite, kolla i gaderoben ifall jag kan hitta några skor som kanske möjligtvis är bättre än andra i detta vädret..?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0