trött och uttråkad som fan


Jepp, det är vad jag är sjuuukt uttråkad och trött också :/

Idag har jag inte gjort så mycket mer än diskat (har kämpat som fan med att få ugnsplåtarna rena), gjort om bloggen lite och kollat lite serier. Jag hittade dock en ny serie som verkar helt ok, Unforgetteble (stava?? jag orkar inte ens kolla upp hur det stavas). Handlar om nån brud som har varit polis och som inte glömmer någonting alls. Låter lite lamt när jag berättar hörde jag, haha.

Sen kom iaf Petter hem, anade hur kvällen skulle sluta eftersom han hade fått sitt paket från CDON, vilket då innehåller FIFA 12. Troligt att jag ens finns på kartan idag. Jag skulle kunna klä av mig naken och ställa mig framför tv:n utan att han la märke till det nu. Eller jo, det skulle bli ett jävla liv "flytta dig för helvete!!".

Så vad ska jag göra? jag orkar ju inte ta mig iväg någonstans heller :/ Han bad mig precis gå och köpa godis i regnet, det är ju troligt. Men kul att han pratade med mig iaf :)
Nä jag överdriver, lite iaf.. faktiskt.

Synd att jag redan har diskat, annars kunde jag gjort det.. Det hade varit roligt just nu så ni förstår hur trååkigt jag har.


Imorgon är det jobb som gäller, 7-16. Härligt att komma hemifrån lite :P Sen hoppas jag på att Sissi får komma hem snart med. Fast ite utan att dom vet va som är fel på henne. Lider med min lilla snorpa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0