26 September 2011



God morgon, eller ja förmiddag egentligen. Men det känns som morgon fortfarande.
Idag ska jag jobba, känns konstigt. jag tror inte att det är bra med en veckas semester, det är ju inte direkt så att man blir utvilad. Men det har varit förbannat skönt att slippa Sverige ett tag iaf.

Som sagt jobb idag, jobb imorgon och sen ledig två dagar. Känns helt okej ändå. Hoppas bara att ryggen håller, har så förbannat ont, vet inte riktigt vad jag har gjort.

Men men, bla bla, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen skala lite potatis.

ha det kalasbra!


Kommentarer
Haidi Jakobsson

Fin blogg :) hoppas du har en trevlig dag :D



Du, inte som reklam eller något utan bara som en liten hint liksom. Jag säljer bloggdesigner för endast 150kr just nu! Du kanske tänker "åh nej inte en till" haha. Men jag gör det proffsigt och jag gör det bra. Har en del kunder som vittnen! Det är bara att mejla ifall det skulle vara intressant :)

2011-09-26 @ 19:38:37
URL: http://haidisblog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0