Årstidsförvirring

Det blev en sväng till a6 med Emma innan jobbet idag. Hon skulle hitta en födelsedagspresent till hennes gubbe.  Jag hittade ett par döfina jeans på hm:s barnavdelning för 250 pix som nu då tillhör mig. Ibland/väldigt ofta är jag rätt glad för att jag är så liten som jag är, jag menar barnkläder är fasen så mycket billigare än vuxen och va gör det att storlekarna heter nummer istället för bokstäver..?

Sen blev det som sagt jobb några timmar, lika fint att jobba på råslätt som vanligt så det kändes till och med lite surt att jag inte jobbade hela kvällen.
Och så kom jag hem och vi skulle beställa hem pizza, men det var stängt så jag fick ställa mig och laga mat till min kära. Så himla sniller är jag, haha.



Men på tal om något helt annat, rubriken.
Jag tycker det är väldigt roligt att kolla på folk. Och man märker ju just nu att folk inte är riktigt överräns om vad det är för årstid. Vissa går fortfarande runt med shorts, linnen, ballerinaskor medan andra har tagit fram bootsen, den tjocka halsduken och skinnjackan.
Jag personligen kör på en liten blandning, halsduk på morgonen och sen om jag inte behöver den senare på dagen så får den ligga kvar i väskan..



Men nu ska jag krypa upp brevid älsklingen i soffan och njuta av måndagkvällen.. (?)
Imorgon jobb - date med Zandra - Boka resa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0