resnerver

Nu har jag börjat få ont i magen och jag antar att det är min stressmage/resnerver som är igång. Det är ju trotts allt bara en hel dag kvar till vi åker. [Jaiks]!! Nu med blandade känslor, jag vet ju hur sjukt dåligt jag kommer att må imorgon kväll och på lördag morgon innan vi sitter på flyget. Att det kommer bli ett par bärs innan jag går på planet.
Men jag hoppas att det kommer att vara värt det och att det bara kommer att hålla sig till illamående och magont .
*I cross my fingers*


Idag då, jag var hos läkaren och det gick väl, tja bra antar jag. Sen var jag förbi och kollade på det hemska jobbiga irriterande säsongsavslutningen på TrueBlood hos Magnus. Suck säger jag  bara och jag menar, det är ju "baara" 1 år kvar tills man får reda på hur det kommer gå med allt.
Och nu har jag varit hemma ett tag, jag har packat resväskan för första men inte sista gången..
Så nu blir det väl tv:n en stund innan sängdags.. Vill bara att klockan ska gå nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0