18 April 2012

Slutade klockan 13 idag. Skönt!
Så nu är jag ledig ända fram till på fredag klockan 16 om jag inte minns fel (det kan hända, tur att jag har det uppskrivet. Eller att jag har allt uppskrivet och att jag har en sambo som kommer ihåg saker åt mig.)
Så efter jobbet åkte jag till ica och handlade lite. Det är verkligen tomt både i kyl och på konto nu, leva på luft, så får det nog bli.

När jag kom hem slängde jag ihop en snabb pasta carbonara som blev huuur god som helst, åt massor och sen kom Petter hem.

Så nu sitter vi här i soffan och myser, jag har till och med hällt upp ett glas rose till mig :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, vi ska till mamma på eftermiddagen iaf. Fira henne lite eftersom jag inte kan komma på kalaset på söndag.

Men nu blir det facebook-spel :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0