24 April 2012

Jag kom fram till idag att det snart är första Maj. :O Big :OO! Det är ju typ första lite sommarmånaden. Plus att vi ska åka till Göteborg första helgen i Maj. Vi ska till Petters bror, hans son fyller år. Plus att jag inte har träffat varken brodern eller sönerna till honom så det är väl dags. Svärmor hämtar upp oss här så vi slipper till och med ta bussen/tågen.
En helg i göteborg, sol, glajjer, avenyn.. Det låter hur fint som helst. Hoppas bara det blir sol :/


Idag har jag varit leedig, skönt. Har gjort massa bra saker.
Började med att åka och storhandla med syster, så nu är kyl och frys full. Det får inte plats en isbit ens i frysen nu. Massa maaaat!

Sen kom jag på att jag behövde åka hem till mamma och hämta ett kort på när jag var 15 år. Vi ska tydligen ha med det till kursen "Nationell värdegrund" på jobbet imorgon. Varför? Inte den blekaste. Gillar det inte iaf. Är inte direkt nöjd över hur jag såg ut då. Men men, jag är ju snygg nu så det spelar ju ingen roll.
Jag hittade en bild iaf och sen blev det ett halvt glas rött och massa prat med mamma innan jag begav  mig hem.

Så nu har jag stått och lagat och ätit mat. Var ju tvungen att fixa en matlåda till imorgon. Så det blev lite ugnsgrönsaker/rotfrukten och fläskkotlett. Riktigt gott blev det.



Nu blir det TopModel för hela slanten och såsmåningom sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0