3 April 2012

Nu har jag varit hemma ett tag, jobbade 8-16 idag. Första dagen som jag gick själv i hemtjänsten. Och vet ni vad.. Jag tror jag kommer att trivas som fisken i vattnet med både arbetsuppgifter och arbetskamrater. Känns så himla bra! Lycka!!

När jag kom hem så fanns det mat färdigt, underbara bästatse sambo!
Och sen cyklade jag till ica och handlade lite.

Imorgon blir det en delad tur, det saknades folk på kvällen så jag hoppade in då med. Pengar pengar pengar :) Så 8-13 16-21 är arbetstiderna imorgon.
Ni kan nog inte förstå hur skönt det är att börja 8, det är verkligen rena rama sovmorgonen jämfört med att börja kl 7. Underbart!

Men nu ska jag leka lite med mitt facebook spel sen blir det tillslut sängen. Min lilla ärthjärna har fått jobba på högvarv idag så Ylla är lite trött :P

Ha det kalas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0