15 Augusti 2012

Idag är dagen myyycket bättre :)
Kanon bra dag på jobbet och kanon bra eftermiddag.
Vi har varit hos Saarah en sväng och hon har plågat oss. Petter fick nada-akupunktur först och sen fick vi båda nada(?)-kulor på öronen. Det funkade så himla bra på mig sist så jag hoppas på att det bara kommer fortsätta att bli bättre.
Tack super mycket kära Saarah :)
 

Imorgon är jag leedig ledig leeeeediiig. Då hämtar min mor mig vid 10 och vi ska till a6 och shoppa!! Massor, tyvärr inte till mig men det kan bli riktigt latjo endå. Plus att hon kommer att bjuda på vilken lunch jag vill. Någon som har en idé på en riktigt god (dyr) lunch?
 
Nu blir det kvällsmat och mys resten av kvällen.
Puss på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0