17 Augusti 2012

Sicken underbar dag det blev igår..
Solen sken (på förmiddagen iaf), det var ganska så varmt och mamma shoppade loss ordentligt.
Jag fick även en lite tack för hjälpen present av henne i form av en galet snygg kavaj. Som jag har letat efter det.. länge.
 
Dagen till ära så såg jag ut så här..
Och vi handlade såhär mycket plus lite till
och mamma var såhär glad när hon fick äta lunch..
 

Idag börjar jobbhelgen klockan 12. Känns inte så jobbigt faktiskt eftesom premier league börjar imorgon, så jag slipper alltså att kolla på fotbollen. Wohoo!
 
Hoppas ni får en underbar helg och att regnet håller sig borta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0