4 Augusti 2012

<3
 
Ja alltså det blev inte riktigt som tänk igår..
Slutade ju jobba klockan 13 och efter det så åkte vi ner till stan, Petter behövde ett par byxor och jag ett par korta leggins.
Sen gick vi runt lite på stan, himla mysigt och vädret var kanon.
Men eftersom jag inte hade ätit så var jag ju tvungen att göra det.
Och så blev det Bishop för att äta och ta en bärs. En liten afterwork bara han och jag liksom. Jättemysigt!
Det blev tyvärr inte bara en bärs och efter ett tag så kom Andreas ner och gjorde oss sällskap. Sen ringde Pernilla och så kom hon och Pirre ner och tillslut så satt vi där med lite folk och kom inte hem förrän 00 typ. Inte jätte sent, men sjukt mycket senare än tänkt.
Det var inte så det skulle bli.
 
Så nu sitter jag här och tvingar mig själv att må superbra. Visst jag är inte kanon dålig och det kommer säkert gå över snart (hoppas jag!!). För om en timme typ kommer syster och hämtar oss, då blir det att åka ut till Sonatorp och fixa iodning för Logfesten ikväll.
 
FUUUN!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0