9 Augusti 2012

Jag har gjort en upptäckt. Ni kollar och läser bara min blogg dom dagarna jag gör ett inlägg. Ni så smarta att ni känner på er när jag har skrivit ett inlägg eller kan det vara så att ni som läser har mig facebook så ni går in på inlägget genom att det läggs upp i min logg..? Hmm, jag går på att ni är så smarta.
 
Annars?? När skrev jag sist. Några dagar sen som vanligt antar jag. (Ylva kollar upp senaste uppdateringen) Det var till och med i måndags jag skrev och idag är det.. torsdag. Fredag för mig eftersom jag är ledig i 3,5 dag nu. WIN!!

Veckan har varit bra, lite seg delvis men ändå mestadels bra. Vad har jag gjort..? Inte mycket mer än jobbat.
Men idag på jobbet pratade jag iaf med chifen. Han gav mig mitt nya schema och sa att jag börjar jobbar på Öxnehaga Servicehus den 15 September fram till 31 December än så länge. SÅ.JÄKLA.SKÖNT! Jag har jobb heeela hösten. Och efter det är det nog inte långtid innan jag blir lasad vilket betyder fast i komunen. Då måste komunen ge mig jobb.
Så nu sitter jag i min ensamhet (Petter tycket tydligare att det är trevligare att sitta hemma hos Peter) och firar med en flaska Asti och sjunger för mig själv: Jag är så jäla bra, tralla laa!
Fast, det är väldigt synd att jag inte kunde vara kvar på Vättersnäs. Bättre arbetsplats får man leta efter. Hoppas att Öxnehaga är lika bra..
 
Så som sagt, imorgon är jag ledig. Det blir städ och tvätt dag antar jag. Jag ska ju kanske ha kalas här på lördag så det är väl bäst att det är städat och fint. Och tvättas behövs det göras iaf så då kan man städa under tiden.
 
Men nu har jag skrivit av mig lite och ska hitta på nåt annat. Antagligen sippra vidare på flaskan och kolla på tv :)
Ha det kalas!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0