11 Januari 2012

Vaknade vid halv 9 idag, märkligt med tanke på att jag inte kunde somna igår. Eller somnade gjorde jag ju men ganska sent.
Idag blir det storhandling med syster. Hade hoppats på att åkta till Karin och hämta min elvisp och mitt våffelgärn också, men så blir det icke med tanke på att hon är hemma och kräks. Vill inte riskera att bli sjuk nu.

Annars inte så mycket..
Jag tror jag äntligen har blivit av med bivärkningarna av p-staven som jag satte in för drygt 3 månader sen. WOHOO! Jag har nog äntligen slutat att blöda. Men jag råder nog ingen till att sätta in en p-stav, för det är fasen inte roligt alltså.

Men nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och sen är det väl dags att börja göra sig iordning lite.
Ha det underbart!

Liseberg i sommras med fam. Svensson <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0