6 Januari 2012

Så jädra typiskt!
Vi skulle gått till Petters gamla kompis Danne idag, druckit och haft trevligt med lite folk. Innan när vi åt började jag må skit illa och det har bara fortsatt. Så nu är Petter hos Danne och jag sitter hemma hos svärmor som är ute med voven.
Hoppas bara att kvällen går fort så jag kan gå och lägga mig och vakna frisk och kry imorgon. Suck! Jag blir så himla trött, plus att jag får dåligt samvete eftersom jag vet hur mycket Petter ville presentera sina vänner för mig. Men det är ju tyvärr inte så mycket jag kan göra åt :/

Hoppas ni har en bättre fredag kväll..


Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen! Var gärna med :D

2012-01-07 @ 18:15:28
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0