15 Mars 2012

Oj oj oj va nervös jag var i morse, illamåendet var inte nådigt när jag satt på bussen påväg till Vättersnäs. Jag förstår inte varför jag alltid ska vara sån, men men.
Det har i alla fall gårr superbra hela dagen, personalgruppen veckar toppen och jag kan nog trivas med hemtjänst. Så som det verkar så har jag ett tre månaders vik här framöver.
Suuuperkuuul!


Efter jobbet åkte jag iaf hem, åt och sen åkte för att möta upp syster Emma, åkte och handlade, tog en sväng förbi mor för att titta på hennes nu helt färdiga kök. Att det kunde bil så snyggt, svårt att tro. Men att det blev.

Och nu så sitter vi här i soffan och kollar på Project Runway samtidigt som hon spöar mig i WordFeud.






Imorgonbitti bär det av till ULLARED!! Wohooo!
Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0