19 Mars 2012 igen


Soool och med musik i öronen, då mår man bra!
Håret förresten blev bättre än innan, syns väl dock knappt på bilden eftersom den ä "instagram-sönder-redigerad"


När man vaknade idag var ju inte vädret det man ville direkt. Men lagom till jag skulle iväg så såg det mycket bättre ut.
Men jävlar va det fortfarande blåste då och jag kände att jag inte riktigt hade tillräckligt med kläder på mig. Men stod man bara i lä så var det ju hur skönt som helst.

Men iaf, innan jag träffade mamma så mötte jag upp Emma istan och hon bjöd på mat. Ett sibyllamål satt som ett smäck i min tomma magen. Sen blev det en liten sväng på a6 (Emma tyckte inte att hon hade handlat tillräckligt på Ullared).
Sen mötte jag då upp mamma utanför IKEA där vi hittade en gaderob som hon ska köpa. Sen blev det Mio, men dom hade inte vad dom sökte och tillslut hittade vi hennes köksbord på Bergmans Möbler. Himla bra.
En sväng till Maxi och sen hem till min kära som hade diskat, så jag älskar honom lite extra mycket idag ;)

Imorgon blir det brevid-gångs-dag nr 2, bara hoppas att det går lika bra imorgon om inte bättre än sist. Nu har jag ju kollat läget hur det funkar iaf. Plus att jag har min nyköpta jacka som jag ska ha på mig :)

Nu sitter jag mest och väntar på att han ska spela färdigt sitt förbenade FIFA så vi kan kolla på Tintin :D

Ha det underbart!


Kommentarer
Sofia Rohdin

hej, va gärna med och tävla om månadens blogg :)

http://ttheinvisiblegirl.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment

2012-03-19 @ 21:27:21
URL: http://ttheinvisiblegirl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0