19 Mars 2012

I brist på annat att göra så slängde jag i en "gammal" hårtoningsmousse. Det ska bli någon blond färg hoppas jag. Just nu ser det mest ut som att jag har massa silvershampo i håret. Vi får la se hur det går.


Annars idag så tycker jag att det ska sluta blåsa och bli varmt istället. Jag är ju trotts allt ledig och då ska det ju bara kanonväder..?
Sen i eftermiddag ska jag iväg med mamma till diverse möbelvaruhus. Vi ska hitta ett köksbord till hennes nya fräscha kök och sen ska vi kolla på någon slags klädhängare till hallen. Får se vad det blir av det.

Men jag har inte så mycket mer att säga, hoppas på at färgen blir bra, eller iaf att det blir någon slags skillnad :P
Hoppas ni har det kalasbra ute i blåsten.
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0