20 Mars 2012


Ja tänk om dom pengarna kunde komma nu.
Jag kan ju säga som så att jag är mer än nöjd över resultatet på skatteåterbäringen :D


Men iaf, jobbet har gått super bra idag också. Jag fick till och med gå lite sjäv på morgonen, vilket då måste betyda att dom tror på mig och det känns ju bra.
Plus att jag har kommit fram till att arbetsdagen i hemtjänsten går 1000 gånger fortare än arbetsdagen på äldreboende.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar, idag blir det potatisgratäng och biffar. Så himla gott, bara hoppas att det räcker och blir en matlåda till imorgon också. Men man vet ju aldrig.

Hoppas er dag har varit lika toppen som min :)
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0