21 Mars 2012

Nu är det inte många dagar kvar till lön. Det är skönt eftersom det börjar tryta på kontot.
Idag blir det gå-brevid-dag 3, alltså en kväll. Spännande. Jag börjar känna att detta jobbet är bra för mig, lite ny luft under mina vingar, lite mer erfarenhet. Plus att arbetskamraterna verkar helt kanon.

Och idag är det ju dessutom sol, jag hade en snabb kort liten tanke om att jag skulle gå till jobbet idag. Men det försvann ganska fort när jag insåg hur lat jag är. Jag vill ha en cyckel, det vore heeelt perfekt! Då skulle jag faktiskt cyckla till jobbet, jag menar så långt är det ju faktiskt inte och då få slippa passa bussar och så vidare.
Så mina nära och kära, jag önskar mig en cyckel i väldigt för tidig födelsedagspresent. Bara så ni vet ;)

Annars inte mycket, har inte hunnit med så mycket mer än att jag har sovit sen jag skrev sist.
Så hoppas ni har det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0