22 Mars 2012

Torsdag idag och ytterligare en jobbkväll. Fast idag börjar jag 15 så jag har massa tid hemma nu innan jag ska iväg, himla skönt faktiskt.
Nu sitter jag och kollar på efter 10, vilket jag gör varje morgon jag jobbar kväll eller är ledig. Ganska så trevligt att ha på i bakrunden när man sitter med datorn i knät.



Men det jag skulle berätta, imorgon ska vi åka och köpa en cykel till mig. Såå skönt!
Igår när jag jobbade så upptäckte jag att bussen hem inte går kanon bra från mitt "nya" jobb. Den går 42 minuter efter att jag har slutat och då kände jag att det är dags att skaffa mig en cykel.
Sen är det meningen att Petter också ska ha en cykel så vi kan ta cykelturer tillsammans, men den får köpas nästa månad. Det finns ju inte hur mycket pengar som helst.

Men det jag täntke fråga er är om ni har någon erfarenhet av Biltemas cyklar, är dom något att ha?

Threespeed 28"

Bekväm och smidig 3-växlad stadscykel med fotbroms.
Detta är cykeln jag har tittat mest på, det är den billigaste 3 växlade cykel dom har..
Så va tror ni..?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0