25 Mars 2012

Söndag, härliga söndag.
Och igår var det härliga lördag.. om det inte vore så att min jävla mage förstörde den. Jag har ju diagnostiserat den som stressmage. Har ju haft detta problem i många år.
Men igår så tänte jag att nu är det kanske dags att göra något åt det. Så jag ringde min moster Bodil. Hon utför hypnos och har hälpt min syster med sin panikångest.
Så på tisdag ska jag dit och testa på hypnos, vi får se om det hjälper. Spännande!

Jag tror på hypnos, jag har ju sett hur myckte det hjälpte på systra mi, men jag an förstå att alla inte gör det. Man har ju fått massa konstiga bilder och senarion från filmer osv av hur det går till. Men det Karin säger om det är att det är den skönsate avkopplingen hon har varit med om.


Idag blir det nog en liten städdag, det är ganska snuskigt hemma. Plus att vi ska tvätta ikväll så det är väl lika bra att ta allt samtidigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0