26 Mars 2012

WOOHOOO!
Nu har vi köpt våra cyklar.
Det blev ingen Biltemacykel med tanke på att de hade inga i lager (fel på leveransen). Så vi åkte och kollade först på Sportson, men deras cyklar är lite över vår prisklass.
Men sen skulle Emma ha en cykel till Markus från Team Sportia så vi kollade där med för säkerhetsskull och tur att vi gorde det. Där stod ju våra pärlor

En röd och en svart Sjösala Mariella står nu utanför.

Måste dock köpa till ett extra lås, jag litar inte på de som bor här runt omkring.

 

 

Men nu så sitter jag här ensam hemma, både Petter och Emma har åkt till jobbet ooch jag börjar inte förrän kl 16 och vet ni vad, jag ska cykla till jobbet :O Jag vet i fan om jag hittar men jag har ju GPS i telefonen så det löser sig nog. Jag får åka vid 15 så jag verkligen hinner :P

 

Så nu ska jag leka lite med mitt fb spel innan jag gör mig iordning för arbaiten.

Ha det kalas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0