Då var det klippt

Då har jag varit och klippt mig idag.
Och jag är ganska nöjd. Visst jag fick klippa luggen lite när jag kom hem, jag upptäckte att den var lite sne. Men annars så absolut nöjd. Det är bara att jag ska vänja mig vid att ha lugg igen :P

Så efter jag hade varit hos frissan mötte ag upp karin och vi shoppade lite, hon ett par jeans och jag lite grejs till håret.
Sen blev det en subway sub hem och nu sitter jag här med en bacardi breezer i handen, för mig är det ju trots allt lördag idag :)

Imorgon så ska jag träffa Saarah, så himlans mysigt. Längesen ju. Det blir nog en lite shoppingtur då också och en lunch på stan kanske.

Hoppas ni har en lika bra "helg" som jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0