13 Maj 2012

Idag är jag segis!

 

Igår kom jag och Petter tillslut på att vi inte ville sitta hemma längre, så vid halv tio så beodrade han mig att byta om och göra mig iordning för ett par öl ute. Och så blev det, bara han och jag eftersom ingen annan kunde eller ville följa med. Men det var hur mysigt som helst, träffade lite folk men det var ändå bara jag och han. Det är något som måste göras om helt klart.

Men som sagt idag så jag jag lite segis, så skönt att det för en gång skull är jag som är det själv och inte Petter. Så idag får han ta hand om mig, vilket han gör eftersom han är och handlar kinesmat och chips till mig nu. Älskar min lilla baby!

 

Sen i eftermiddag så kommer en kompis till honom, dom ska kolla på fotbollen. Tjohoo?! En avgörande match. Så snälla Gud se till att Arsenal vinner idag, för min, för katterna och för lägenhetens skull, okej?
Men iaf medan dom kollar på fotboll blir det tvätt och film för min del. Ganska skönt ändå.

 

Men nu får faktiskt han komma hem, magen kurrar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0