14 Maj 2012

Det är den 14 Maj idag...


... bara så ni vet.


En helt vanlig härlig dag på jobbet, eller en helt vanlig sluta tidigt dag på jobbet. Dock har det blåst som fan så jävlar va jag har trapat på min kära pärla.
Efter jobbet blev det en sväng till ica, blev så galet sugen på flygande jakob i morse så den är klar och står i ugnen nu.
Men det jag skulle komma till, hade fått brev när jag kom hem idag. Ett tjockt brev med massa innehåll. Det är nämligen så at tjag vann tävlingen i Cattans blogg här för någon vecka sen och nu kom pricet hem. Lite smycken av vardera sort som hon gör själv. Så himla duktig är hon.

Mina favoriter, tre stycken armband som faktiskt var lagom till mig.

(Ursäkta min ser ut att vara monsterstora hand, det är faktiskt mer normalt stor i verkligheten)

 

Men nu ska jag leka lite med mitt facebook spel medan Petter svär åt tv-spelet.

Ha det kalasbra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0