17 Maj 2012

Torsdag idag, fredag imorgon. Jobba kväll idag och dag till kl 13 imorgon. Skönt!
Inom vården förstår ni så finns det ingenting som heter klämdag och långhelg. Det är bara att le och se glad ut. Jag kunde visserligen ha fått vara ledig ikväll, men jag kan behöva de extra pengarna som jag kommer att tjäna ikväll.

I helgen då, eller imorgon rättare sagt så tyckte Saarah att vi skulle gå ut. Jag vet inte riktigt, men lite sugen är jag minsann. Plus att Petter pratar om afterwork med hans arbetskollegor.
Det enda jag vet är att vi ska storstäda imorgon när jag kommer hem från jobbet. Det behövs!!Jag förstår inte hur vi lyckas, eller om det ser stökigare ut bara för att vi har en liten lägenhet. Men det får vi nog svar på efter den 2 Juli då vi flyttar :D :D :D!!


Men nu måste jag nog hoppa in i duschen, sjukt jobbigt. Men håret måste hinna torka innan jag cyklar till jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0