15 November 2012

Jahopp solen skiner och himlen är blå. Skön höst dag. Och vet ni? Jag sov ända till 8.50 idag. Vet inte när det hände sist. Dagen kan ju inte bli annat än bra.. eller? Det får vi se när jag går och lägger mig idag. Jag hoppas inte på för mycket längre.
 
Annars då? Jo jag har blivit frisk, nu är det inte mer än en vanlig höstförkylning, men den går ju varannan människa runt med nu. Blir dock lite orolig att jag hör att folk börjar bli kräksjuka. Ingen jag har träffat nyligen som tur är men iaf.
 
Nu sitter jag och kollar på nyhetsmorgon, ska sätta igåg lite serier jag har missat. Lite How I Met Your Mother och lite New Girl. Alltid skönt att börja dagen med lite glädje.
 
Igår hade vi friskvård på jobbet, skulle gå ut och gå i skogen på Öxnehaga. Kan meddela att Öxnehaga bara går uppåt, rekomenderar inte.
Men dessa två brudar gör livet lättare <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0