26 November 2012

Ja nu var det ett par dagar sen sist. Kommer inte ihåg vad jag skrev sist men det spelar väl ingen roll.
Nu är saker och ting möjligt vis lite bättre, jag vet inte. Både och skulle jag väl vilja säga.
 
Helgen spenderades iaf med min underbara och vansinning välbehövda familj. Vet inte vad jag hade gjort utan dom just nu..
Men iaf. Fredagen så var jag och mamma och handlade lite och sen började vi med Mandelbiskvierna som ska vara till morfars 90 års kalas. Wei, så himla kul att mala en jävla massa mandel, nja..?!
Sen i Lördags hämtade syster med son mig och vi åkte ut till dom där jag spenderade natten. Vi gjorde en julbock som Elliot döpte till Älg och sen lagade vi hemgjord plankstek till middag, bar massa ved och kollade på Johan Falk.
Igår åkte vi hem till civilisationen igen och var på IKEA en sväng, köpte kattmat och räddade en bortflugen fågel som hade hamnat hos mamma.
Och efter det hälsade jag på min kära.
 
Idag sov jag till, hör och häpna, strax över 9 :O Det vet jag inte när jag gjorde sist. Men jag behövde väl antagligen de där extra timmarna, det har blivt ganska dålig sömn de sista.. månaderna.
 
Så nu ska jag snart göra mig iordning för att åka upp till sjukan och lämna en påse godis och sen blir det jobb. Det ska faktiskt bli ganska skönt att komma tillbaka till jobbet igen. Ha något annat att tänka på.
 
Så är det nu iaf, så vet ni det.
 
Vill också tacka alla underbara människor som bryr sig och som har ställt upp de senaste.
Ni är och har varit väldigt värdefulla!
<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0