4 Oktober 2012 (gnäll-inlägg)

Japp, jag är gnällig nu/idag. Jag är trött på att inte orka, jag är trött på att hosta, jag är trött på att ha lock för örat.
Jag ringde ju vårdcentralen igår, men vad hjälpte det? Jo jag fick visserligen en flaska cocillana utskriven över telefon(HUR SJUKT ÄR INTE DET?!). Men det jag har låter tydligen som enligt SSK Lydia en långdragen vanlig förkylning.
Hade jag trott att det var en vanlig förkylning så hade jag inte ringt vårdcentralen. Hade det varit en vanlig förkylning så hade jag orkat att gå till jobbet. Men nu får jag ju tydligen göra det iaf, för jag kan inte vara hemma pga en vanlig förkylning.
 
Usch fan, jag vill bara bli frisk!! Jag vill orka igen.
 
Nu är jag ledig torsdag-fredag sen får jag börja jobba på lördag igen. Pallar inte att vara hemma mer, så nu är det bara att hoppas på jag blir frisk från den här "vanliga förkylningen" tills dess.
 
 
Såhär frisk vill jag va :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0