24 September 2012

Idag är det bara 3 månader kvar till julafton, sug på den ni!
 
Ack så trött jag är!! Nu har jag jobbat 7 av 8 dagar på Öxnehaga och jag är helt slut. Massor med nytt att tain plus många timmars arbete är likamed inte så bra.
Men det är skönt att det är gjort och att jag är ledig i två dagar nu. Så nu firar jag fredagkväll med en öl och tv. Så himla skönt!
 
Annars så går det bra på Öxnehaga tycker jag. Både arbetskamrater och boende verkar kanon bra och jag tycker jag lär mig nåt för varje dag som går och det är ju bra :P
 
Imorgon blir den lite handling med mor och sen ska jag väl plocka lite hemma kanske, om jag känner för det och har lust :)
 
Men nu så ska jag fortsätta med min öl och skriva en handlingslista till imorgon.
 
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0