28 Juni 2013

Veckan blev inte riktigt så jobbig som jag först hade trott.
Jag jobbade ju kväll i måndags och kände under kvällen att halsen började tjockna. Och det blev bara sämre och sämre så på tisdagen så låg jag hela dagen, snorig och febrig. Likaså onsdagen.
 
Förkylningen är fortfarande inte riktigt över men va fan, råd att vara sjuk? Noop, även fast löneförhöjningen var mycket högre än vad jag trodde :D
 
Igår blev det lite a6 med Therese och lite ryhov. Nya prov för cellförändringarna så nu väntar 3 nya härliga veckor i ovisshet. Meen det löser sig nog.
Idag blir det jobb, helvetesturen 12-21 men jag var så smart så jag tog ledig imorgon. Då blir det mysa med mig själv och städdag. Det ser ut som ett smutsigt helvete här hemma.
 
Och vet ni vad det bästa är?
Jag är ensam hemma heeela helgen :D Petter är i Helsingborg och spelar fifa med sina nerd-vänner. Å.SÅ.SKÖNT.! Fast det kommer nog bli lite ensamt på nätterna, kallt i sängen :/
 
 
Här kommer lite istagram-bilder..
 
 
Sådär, då ska väl jag dricka lite mer kaffe och duscha såsmåning om så jag kan åka till jobbet sen.
P&K
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0