6 april 2010

Dagens klädsel: Jobbkläder och mjukisbyxor
Dagens frisyr: Toffs
Dagens göra: Jobbade 7-15 nu lugn och ro med en liten fika
Dagens humör: Från börjar påtopp sen rasande
Dagens lustigkurre: Martin
Dagens hemskhet: Ja vissa personer borde skjutas
Dagens jippiyey: Ledig imon
Dagens låt: The Fray- How To Save A Life

Gick upp strax efter 05 idag, dock inte lika trött som igår det är ju skönt. Kom till jobbet och allt gick perfekt förutom en liten detalj som jag tyvärr inte kan berätta. Men men det löser sig hoppas jag. Blir så rosenrasande bara.

Sen slutade jag vid kvart i tre kanske och åkte hem. Har städat lite nu och väntar på att Jeppe ska komma förbi på en snabb fika. Ska bli trevligt att träffa honom igen, se hur han mår.

Sen blir det inte tidig läggning ikväll, jag är ju ledig imorgon så jag ska sova till 9:o iaf :D För sen vid halv elva nånting kommer Emma och pöjkarna och vill ha lunch.

Men ha en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0