6 April 2011

Gomorrron gomorron gomorron :)
När jag vaknade i morse så kände jag att det var nåt jag skulle göra idag som jag hade glömt. Låg och filurade på det en stund innan jag kom på att jag idag klockan 11 ska kolla på en lägenhet.
Så det är mina planer för dagen än så länge.

Sen så ska jag nog ringa till min kära Kristian och fråga ifall han vill följa med till IKEA och köpa flyttkartonger. Man kan ju hoppas, för att dra dom på bussen är ju liksom inge roligt.

Och förresten, kollade visst fel på en av frågorna på listan igår. det stod utomhus inte utomlands :P Sist jag var utomhus var när jag åkte hem från stan med karin igår :P

Ha en superdag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0