3 Juli 2011

Jag är himla glad att jag slutade 16 idag och inte jobbade kväll. Tanterna på jobbet var helt uppåt väggarna i eftermiddags. Så det var skönt att lämna över det till den feta kossan :) Mohaha!

Resten av dagen har spenderats på soffan, trött som fan. Dumma mig till att ta en liten powernap innan, pigg nu igen ju. Fast bara jag lägger mig i sängen och varvar ner så blir det nog bra iaf.

Imorgon blir det jobb 7-14 och sen Gränna för att fira min kära fader som fyller år, efter det en TrueBlood-date med Magnus och till sist har jag nog tänkt att hälsa på mitt kära dalvikstroll om jag nu är välkommen då, men det hoppas och tror jag nog.
Och vet ni vad, sen på tisdag är jag leeeedig :D vad ska man hitta på då förnåt kul tros? Får känna lite på det..

Så nu ligger jag och väntar på att min systeryster ska komma hem, har lite att ventilera innan jag går och lägger mig..


Förresten, jag behöver hjälp!

 

 

Jag är knäpp, va fan tänker jag nu, haha :)

Men lite kul är det, spännande..

Suck, så typiskt mig



Kommentarer
Ylva

RÖD

2011-07-06 @ 17:50:34
URL: http://ylvavlaurin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0