Kväll..

Idag kan inte mamma klaga på att jag inte äter iaf, för det är det enda jag har gjort idag. Ätit och kollat på serier. Min mage är så full nu så det seriöst ser ut som att jag är gravid i 4 månaden. Men nu får jag inte äta mer, vore inte bra tror jag..

Men åter till min förbryllande morgon/förmiddag. Är fortfarande inte helt okej. Huvudvärk och konstig i kroppen. Men hjärtklappningen har gått över iaf. Ringde jobbet innan och dom tyckte att jag skulle stanna hemma en dag till för säkerhetsskull. De var riktigt oroliga för mig som det lät. Känns lite skönt, att veta att de bryr sig menar jag.
Så jag stannar hemma imorgon med, kan vara ganska bra. Behöver städa så det får väl bli dagsprojektet imorgon antar jag.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0