Längesen..

Oj nu var det väldigt längesen jag skrev något. Det har hänt en massa så jag har inte haft ork till att skriva.
Men nu hoppas vi på att saker börjar gå framåt igen, är ganska trött på att stå och stampa på samma ställe liksom råka ta steg tillbaka.
 
Så vad har hänt då? Jag har bland annat fått sjukdom efter sjukdom, nu sist så hade jag öroninflamation så jag går på min andra antibiotika kur nu. WEI! Och sen är det mer som hänt, men inget jag tänker eller kan skriva på nätet.
 
Igår var jag iaf hemma hos Kristina med Sandra, åt mat, godis, kollade på film och mös med hennes underbara djur.
 
Men jag ska försöka börja skriva lite mer nu, har saknat det lite faktiskt. Men som sagt, jag har inte haft någon ork att lägga på något annat än mig själv och så.
 
Ha det kalas bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0