11 Juni 2013

Ja idag hände det. Det jag har "tjatat" om ganska så länge och ändå blev jag galet chockad.
Idag friade min kärlek och blivande make till mig.
Han har i ett par veckor hållt på att smussla med något och jag blir ju galet nyfiken på vad det är. Har blivit riktigt tjurig på honom många gånger under denna tid. Men nu vet jag att det var värt att vänta på.
 
Han hade lyckats att få med frieriet till mig i TSknas, vilket då är vår favorit podcast med Soran Ismail, Petter Bristav och Aron Flam. Helt sjukt!

Denna ligger ute på facebook. Soran och grabbarna ville se resutatet så Petter smygfilmade allt.

Jag blir så chockad men samtidigt så otroligt lycklig över energin han har lagt ner på detta. Ett stort bevis på att han verkligen vill detta.
 
Just nu är jag Sveriges lyckligaste tjej!
Så nästa sommar blir det bröllop. Hur ska jag få ihop detta? Redan ågren över hur det ska gå :P Men allt löser sig, vi har ju varandra iaf.


Kommentarer
Stine

Stort grattis än en gång!
Vi får träffas i sommar och planera ihop :)

2013-06-11 @ 22:04:13
URL: http://stinerytter.blogspot.com
Stine

Stort grattis än en gång!
Vi får träffas i sommar och planera ihop :)

2013-06-11 @ 22:04:42
URL: http://stinerytter.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0