7 April 2010

Nu är det snart sommar och jag lääängtar!! Det ska bli så himla hräligt att slippa klä på sig massa kläder innan man gåt ut.
>Shorts och ett linne, kanske en jeansjacka (vilket jag mååste inhandla) och glajjerna såklart..
>En eller flera kalla öl i kvällsolen med musik och vännerna..
>Ligga på stranden hela dagegen, bada och steka..
>Åka iväg på utflyckter med de bästa..
>Jobba en hel massa för att kunna betala hyran..
>Sitta på en uteservering med en chailatte..


Imorse vaknade jag klockan 06 av att jag drömde som fasen om praktiken, jag skulle hjälpa alla med allt men det gick ju naturligtvis inte. Jag kan inte lösa allas problem. Så jag gick upp på, tog en cigg och ringde mor och pratade av mig lite. Det ända hon sa var att ag skulle gå och lägga mig igen, vilket jag gjorde och somnade om.
Sen vaknade jag av väckarklockan som ringdde 09.
Så nu sitter jag här med morgonkaffet och kollar på Rachel Ray, ganska så trevligt mrgonprogram. Så nu ska jag fortsätta med det och sakta men säkert göra mig iordning..

Ha en superdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0